Понеже съм с барабани от зад, а имам цял заден мост с дискове искам да питам дали е по лесно да сменя барабаните с дискове или да сменям целия мост. Ако някой е правил тази процедура ще съм благодарен ако сподели.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Лесно ли се сменят барабаните с дискове
Collapse
X
-
Майче целия мост.щото един приятел беше си сменил барабаните с дискове и каза че целия мост е сменил.Но несам сигурен
Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
Mercedes Benz A170 CDI FL '01
Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08
-
Тази працедура и при мен следва. Моста е еднакъв - няма защо да го сменяш. Махат се барабаните. Махат се коронните гайки - трябва ти голям върток, защото са стегнати с 300Нм момемт на затягане и после е очевидно. Хубаво е да смениш и кантарчето с това от моста с дисковите, защото са насктроени различно или да пренастроиш твоето. В workshop manual-а има отделна секция за спирачките и ако прочетеш ще ти се изясни, няма нещо сложно от техническа гледна точка. Мисля, че единственото отделно което може да се наложи да смениш същото е и въжетата на ръчната спирачка от модела с дискове отзад. Ами това е в общи линии.Alfa Romeo 146 1.6TS '97
За мерси, не ме търси!
Comment
-
Re: Лесно ли се сменят барабаните с дискове
Първоначално публикувано от teo_gtiПонеже съм с барабани от зад, а имам цял заден мост с дискове искам да питам дали е по лесно да сменя барабаните с дискове или да сменям целия мост. Ако някой е правил тази процедура ще съм благодарен ако сподели.
Искаш да кажеш, че ima 146 1.6 ТС с барабани отзад? Моля те, кажи че говориш за друга кола!
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/54.html
Тук пише друго...Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
-
А има ли голяма разлика в спирането?
Спирачните маркучи същите ли са?
Comment
-
Първоначално публикувано от Viktor_Тази працедура и при мен следва. Моста е еднакъв - няма защо да го сменяш. Махат се барабаните. Махат се коронните гайки - трябва ти голям върток, защото са стегнати с 300Нм момемт на затягане и после е очевидно. Хубаво е да смениш и кантарчето с това от моста с дисковите, защото са насктроени различно или да пренастроиш твоето. В workshop manual-а има отделна секция за спирачките и ако прочетеш ще ти се изясни, няма нещо сложно от техническа гледна точка. Мисля, че единственото отделно което може да се наложи да смениш същото е и въжетата на ръчната спирачка от модела с дискове отзад. Ами това е в общи линии.146 1.6 twin spark 97 - тотална щета
146 1.4 twin spark 97 junior за части
146 1.8 twin spark 97 - продадена
156 2.4 JTD Q2 Face 04 - настояща
Comment
-
Колега да не ме чуе дявала ,не зная твоята как спира ,моята също е с барабани от зад и това е колата с най хубавите спирачки която аз съм карал.Не дава да борнеш педала ,а относно лятите джанти и барабаните от зад боядисвош ги в некакъв готин цвят който ще отива на колата и спи града.Alfa Romeo 145 1.6 boxersigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от ОгиКолега да не ме чуе дявала ,не зная твоята как спира ,моята също е с барабани от зад и това е колата с най хубавите спирачки която аз съм карал.Не дава да борнеш педала ,а относно лятите джанти и барабаните от зад боядисвош ги в некакъв готин цвят който ще отива на колата и спи града.146 1.6 twin spark 97 - тотална щета
146 1.4 twin spark 97 junior за части
146 1.8 twin spark 97 - продадена
156 2.4 JTD Q2 Face 04 - настояща
Comment
-
Оги алфата найстина изглежда, че спира много задоволително дори със барабани отзад, но това не пречи който иска по-добри спирачки да се ориентира към дискови. Последните имат доста плюсове без да се спирам на подробности - който му е добре с барабанните да си кара с тях. Относно боядиисването на барабани ми се вижда циганийка, но не ангажирам никой с мнението си.Alfa Romeo 146 1.6TS '97
За мерси, не ме търси!
Comment
-
Първоначално публикувано от Viktor_Оги алфата найстина изглежда, че спира много задоволително дори със барабани отзад, но това не пречи който иска по-добри спирачки да се ориентира към дискови. Последните имат доста плюсове без да се спирам на подробности - който му е добре с барабанните да си кара с тях. Относно боядиисването на барабани ми се вижда циганийка, но не ангажирам никой с мнението си.и ако не къде е разликата?
Lexus IS200
Comment
-
Първоначално публикувано от Viktor_Оги алфата найстина изглежда, че спира много задоволително дори със барабани отзад, но това не пречи който иска по-добри спирачки да се ориентира към дискови. Последните имат доста плюсове без да се спирам на подробности - който му е добре с барабанните да си кара с тях. Относно боядиисването на барабани ми се вижда циганийка, но не ангажирам никой с мнението си.Alfa Romeo 145 1.6 boxersigpic
Comment
-
Това значи ли че червените апарати на дисковите спирачки са цигания и ако не къде е разликата?
Ами на мене ми спира колата страшно добре.
По- доре не виждам на къде освен абс и тнAlfa Romeo 146 1.6TS '97
За мерси, не ме търси!
Comment
-
Операцията е извършена но майсторите смениха целия мост за по лесно, взех си допълнително само маркучи, и въжета за ръчната.Определено колата спира по добре, а ръчната стана супер, колелетата зацепват на третия зъб, доволен съм.цялата процедура маркучи въжета майсторлък = 160 лв.146 1.6 twin spark 97 - тотална щета
146 1.4 twin spark 97 junior за части
146 1.8 twin spark 97 - продадена
156 2.4 JTD Q2 Face 04 - настояща
Comment
Comment